Saturday 25 February 2012

Monavie - Minuman Terbaik di Dunia

Lagi Kisah Pengguna Monavie Yang Berpuas hati..

Semalam, jumpa Kak Gayah, tauke Restoran Hj Sahul kat jln brickfield. Beliau ni dah lama kena sakit gout. Dah macam-macam ubat dah makan termasuklah mendapat rawatan di Hospital Pantai. Setelah mencuba monavie lebih kurang suku botol, sakitnya hilang dan beliau boleh berjalan seperti biasa. Tiada sakit-sakit lagi. Beliau bersyukur kerana ditemukan dengan produk ini.

Testimoni Jus Monavie dari Ipoh Muka hitam akibat penyakit bertukar cerah dan ceria'
Testimoni Monavie Malaysia. Tadi saya baru sahaja mendengar testimoni…… “Kawan saya mukanya hitam dan lesu akibat pelbagai penyakit yang biasa dilanda oleh warga emas. Selepas menggunakan sebotol jus monavie berwarna ungu, saya terkejut kerana melihat mukanya ceria, putih dan berseri.” Encik Meor, Ipoh Komen saya: Jus monavie malaysia mempunyai fungsi detoksifikasi yang membuang kesan-kesan toksin yang lama terkumpul

Testimoni Produk jus Monavie Malaysia:
DIABETES – Saya berumur 50 tahun, telah mengalami masalah Diabetes selama 26 tahun. Saya mengambil jus Monavie satu cup (30ml), 3 kali sehari. Ajaibnya, selepas pembedahan kali ini, saya merasa sakit dan pendarahan berlaku. Jadi saya bertanya kepada doktor dan pakar bedah apa yang berlaku. Saya cakap saya rasa sakit dan berdarah. Saya tanya jika

No comments:

Post a Comment